Інтелектуальний   фьюжн  на уроці математики
                
«Фьюжн» - злиття стилів,  поєднання непоєднуваного
                                         

 Сьогодення ставить перед кожним з нас, а особливо перед підростаючим поколінням,  щоразу нові виклики. Математична освіта відіграє провідну роль у формуванні компетентностей, потрібних для гнучкої адаптації до цих процесів.
  На мій погляд, формуванню ключових компетентностей сприяє  інтелектуальна розминка у формі інтелектуально-математичного фьюжну (ІМФ), який я часто  проводжу на початку уроку. Чому саме фьюжн, а не просто опитування за базовими поняттями чи усний рахунок? Бо фьюжн,на моє переконання, активізує пізнавальну діяльність учнів, бо сприймається як гра; сприяє розвитку творчого, креативного, аналітичного та асоціативного мислення учнів; розширює кругозір та ерудицію, виховує увагу, організованість.
    Для складання завдань використовую дані з різних областей знань, беручи до уваги клас,  в якому працюю,  «поєдную непоєднуване».
   Час проведення – до 5хв.

 Орієнтовні завдання для  ІМФ
1.Кількість розрядів у кожному класі помножте на  кількість секунд у хвилині.(180)
2.Кількість днів у невисокосному році зменшіть на кількість чудес світу.    (365-7=358)
3.Кількість станів води поділіть на порядковий номер букви с в англійському алфавіті. (3:3=1)
4.До порядкового номера ноти  «ля» додайте кількість годин у добі. (6+24=27)
5.Найбільше парне трицифрове число помножте на кількість квадратних метрів у гектарі. (998* 10000=9980000)
6.До року хрещення Русі додайте висоту найвищої гори світу, округлену до тисяч.(Еверест) (988+8848= 9836, тобто 988+9000=9988)
7.Порівняйте кількість граней нового шестигранного олівця та сірникової коробки. (8 і 6)
8.Кількість дільників числа 17  помножте на об’єм куба з ребром 3см. (2*27=54)
9. Кількість спільних точок у паралельних прямих помножте на відстань від Землі до Марса. (0)
10. Від кількості клітин інфузорії-туфельки відніміть дату Різдва.                        (1-7=-6)
11.Між коренем четвертого степеня з числа 625 і площею квадрата зі стороною 5 поставте знак , який має абсциса у четвертій чверті  і обчисліть значення утвореного виразу. (5-25=-20)
12.Кількість ребер людини поділіть на кількість законів Ньютона.(24:3=8)
13.Відгадайте загадку і складіть асоціативний ряд математичних понять, термінів, величин, пов’язаних з відгадкою:  «Чотири брати під одним дахом живуть». ( Стіл: прямокутник,сторона, площа, периметр, м2 тощо)
14.Порівняйте значення виразу  sinx  з кількістю жовтків у курячому яйці. (sinx≤1);
      Яйце зварили, жовток розрізали. Переріз? – (Круг).Що можна знайти? (Площу круга, довжину кола) Як?
15.Театр абревіатур.  Як називається паралелограм, у якого всі сторони рівні? (Ромб).Наведіть приклади математичних понять, величин тощо, які починаються на кожну з цих букв.

Р – радіус,…
О – об’єм,..
М –медіана, метр,…
Б – бісектриса,… .


Комментарии